AND AAAAJ-II-AAAJ-II-AJ WILL ALWAYS LOVE YOUUUUU-U-U-U

Inspelning imorron dårå!
Eller, allt jag behöver göra är att sjunga lite på refrängen i låt två,
vi satte bas och trommor på alla låtarna igår.
Men jag får släpa mig upp tidigt, vi ska börja tolv och innan dess måste jag ringa till svenska kyrkan i angered.
Jag har tappat bort min prao lapp, så jag har vart tvungen att ringa en jäkla massa samtal idag, men svenska kyrkan är lite för fin för att ha sin telefonväxel öppen senare än 12.00

I alla fall, efter inspelningen ska jag sticka till sången och jag har valt att sjunga I Will Always Love You med Whitney Houston. (Orginalet är dock gjort av Dolly Parton, men det fanns inte att välja på sånglistan.)
Jag personligen fattar inte varför jag valde den, idag har jag nämligen spenderat tiden som jag inte satt i telefon med att gallskrika i en mikrofon. Känndes jätteproffsigt, jodu... (Sarcasm allert!)


RSS 2.0