Sommaren är kort...

Sommarlov imorgon dårå!!!!
Jag är liiite taggad.
Och angående att jag skulle skjuta Gun; det blev inte av, för jag fick MVG :)
Så humöret är på topp!


Nu ska jag gå och skrapa bort lite nagellack, eftersom acetonet är slut ;o

Maja, min Maja. Min bitska lilla piraja!

Jag vill börja med att hälsa alla som läser att Peter Pohl (en författare) äger. Hans böcker är så verkliga på något sätt. Och så psykologiskt äckliga, man får liksom en äcklig känsla av att något inte står rätt till när man läser... O.o

Vi har fått ungefär hälften av betygen nu, VG:t i no var ju en rolig överasskning, men betyget i matte känns piss. Jag hade jobbat arslet av mig och jag hade börjat hoppas riktigt jävla mycket! Och så får man ett VG.
Och problemet med det är att man inte "får" vara besviken över ett VG, herreguuud! Men jag är det.

Imorgon skall ännu fler drömmar krossas - betyget i engelska ska delas ut. My God. Jag är rädd att jag kommer så att säga "shoot the messenger" när jag får reda på betyget. Och det kommer ju vara Gun, då.
Så förlåt på förhand, Gun.

Förresten, jag och Satsarn var i stan idag. Det var kul :)
Jag köpte en ny mascara (äntligen!) och genomskinliga strumpbyxor. Välgörenhetslån av mamma FTW!


RSS 2.0