ÖH

Okej, jag vet inte varför, men ingen på bloglovin har lagt in ett enda jävla inlägg på flera dagar. GAAH!!!! :@

Trött

Jag är trött... och då menar jag trött! Asså 4 real! Jag skulle kunna somna här och nu... jag kanske borde göra det? Jaa det borde jag...

I alla fall, tänkte uppdatera lite här då. Nu har jag ätit för mycket och är i djup paltkoma. (Not again!)
Men det som stör mig mest är att jag vill ändå ha geisha. Hur sjukt är inte det? Jag är beroende av geisha!

Jag undrar hur det kommer sig att precis innan jag loggar in på blogg.se, så vet jag precis vad jag vill skriva, men sen rinner det ur huvet av nån jävla anledning.

Nu är jag också sur. Mitt youtube-liv går långsamt. VARFÖR KAN INTE SMOSH LÄGGA UT EN ENDA JÄVLA VIDEO? BARATSANDBERTEA? COMMUNITYCHANNEL?

hehehe... hej..?

Vill inte...

Vill inte göra läxa...
Tänkte att jag skulle börja med att skriva en låt, som vi ska ha tills imorron, men bara för att jag måste skriva en låt, så kan jag inte. Jag brukar bara skriva låtar när jag är deprimerad och jag tror inte att jag kan skriva något som inte handlar om ond bråd och död.
Hur som helst så börjar how i met your mother om tjugo minuter. Jippie! Ska göra the pasta and the bacon nu. Med rolig kryddning

RSS 2.0